Touwtje springen.. - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Schipper - WaarBenJij.nu Touwtje springen.. - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Schipper - WaarBenJij.nu

Touwtje springen..

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

26 Oktober 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Lieve mensen,

Even een klein berichtje van mij! Ik heb wat foto's zonder verhaal geplaatst omdat ik er nog niet aan toe ben gekomen om mijn verhaal te tikken, maar ik wilde met jullie mijn geweldige overwinning delen!

Bij deze, kijk even bij het fotoboek!! Het verhaal komt hoop ik snel op de site. Ik vertrek morgen naar Kaapstad dus ik weet niet wanneer het op het internet staat, maar ik hoop vanavond!

Tot snel lieverds van me,

Nadine

  • 26 Oktober 2008 - 16:56

    Marlies:

    Dien!!!!

    Wat super zeg!!! Was t niet eng???

    Veel plezier ik Kaapstad en groetjes aan de rest!!

    xx

  • 26 Oktober 2008 - 19:21

    Sjon!:

    Té gek meid!! Yo did it, en hoe!! Geniaal! Groetjes aan de rest en veel plezier in Capetown.. geniet ervan!
    Kuss Sjon!

  • 27 Oktober 2008 - 13:05

    Mirjam:

    Nadiiiiiin!
    Help, dit zou ik dus noooit doen. Ik heb dus grote bewondering voor je, eng kind!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Ik ga met Kirsten en Eef voor 3 maanden naar Zuid- Afrika. Daar gaan we onderzoek doen naar het muziekonderwijs. Voor meer informatie over ons onderzoek kun je terecht op onze gezamelijke weblog.

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 11293

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 18 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: