Weer thuis! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Nadine Schipper - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Nadine Schipper - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

19 November 2008 | Nederland, Lisse

Hier dan mijn laatste berichtje! Na een lange reis ben ik gisteren aangekomen op schiphol airport! Ik heb een te gekke ontvangst gehad van familie en vrienden en het was echt super om iedereen weer te zien.

Toch kriebelt het nu een beetje! Ik ben vanochtend alleen wakker geworden en ik heb alleen ontbeten! Het is toch anders zonder Zuid- Afrika en zonder mijn twee toppers!

Het allergekste is dat alles zo ontzettend snel went, qua omgeving. Ik stond vanochtend op en ging gewoon ontbijten, op mn eigen plek zitten enz.. helemaal automatisch! Toch mis ik Afrika nu al, de mooie natuur, de gezelligheid in de lodge! Ja het is wel weer anders om thuis te zijn, maar het gewone leven gaat ook door! Dus nu de knop omzetten en terugkijken op een te gekke tijd die ik heb gehad in het prachtige Zuid- Afrika!

Bedankt allemaal voor de ontzettend leuke berichtjes, het heeft me echt goed gedaan en hopelijk zie ik iedereen snel weer!

Dikke kus & knuffel,

Nadine

  • 19 November 2008 - 15:29

    Ellie:

    Hey Nadine,
    Jaja, voor jullie zit het er al weer op. Wij gaan nog even twee weken genieten hoor. Ik hoop dat je snel went aan het koude Nederland!
    Tot snel!

  • 19 November 2008 - 16:58

    Marlies:

    Hee Nadiaatje!!!

    Is het toch wel weer leuk om in nl te zijn???

    We gaan ook alweer bijnaaaaaa naar huis, maar daar wil ik nu nog even niet aandenken! :)

    xx

  • 19 November 2008 - 17:38

    Ing!:

    Heerlijk Dien!
    Goed gedaan meid!!
    Tot snel.... en geniet lekker na van de mooie belevenissen die je hebt meegemaakt. Je bent een kanjer!
    Kus, Ing

  • 20 November 2008 - 09:03

    Sjon!:

    Die Dien! Je hebt het super gedaan meid! CHAPEAU! Ik vond het super jullie te volgen en jullie geweldige verhalen te lezen! Zie je snel!
    Kuss Sjon!

  • 20 November 2008 - 11:58

    Danja:

    Welcome back!
    Kom je weer keertje in Amsterdam buurten?
    xxx

  • 28 November 2008 - 14:20

    Heleen:

    Hoi lieve Nadine!
    Fijn dat je weer heelhuids in de schoot der familie terug gekeerd bent!
    Ik kon er zaterdag niet bij zijn, maar hoorde van Joop dat je hartstikke leuke filmpjes hebt gemaakt. Ik ben razend benieuwd! Hopelijk kunnen we binnenkort een afspraak maken om bij te kletsen.
    En nogmaals: welkom thuis (ik neem aan dat je m'n smsje ontvangen hebt, bij aankomst!?!?!) Tot gauw! Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Ik ga met Kirsten en Eef voor 3 maanden naar Zuid- Afrika. Daar gaan we onderzoek doen naar het muziekonderwijs. Voor meer informatie over ons onderzoek kun je terecht op onze gezamelijke weblog.

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 1253
Totaal aantal bezoekers 11291

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 18 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: