Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nadine Schipper - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nadine Schipper - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga met Kirsten en Eef voor 3 maanden naar Zuid- Afrika. Daar gaan we onderzoek doen naar het muziekonderwijs. Voor meer informatie over ons onderzoek kun je terecht op onze gezamelijke weblog.

Recente Reisverslagen:

19 November 2008

Weer thuis!

13 November 2008

Het bazbus avontuur!

04 November 2008

Bericht vanuit Kaapstad!

26 Oktober 2008

afscheid, township, touwtje springen en monkeys!

26 Oktober 2008

Touwtje springen..
Nadine

Ik ga met Kirsten en Eef voor 3 maanden naar Zuid- Afrika. Daar gaan we onderzoek doen naar het muziekonderwijs. Voor meer informatie over ons onderzoek kun je terecht op onze gezamelijke weblog.

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11296

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 18 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: